Dzień dobry na stronie internetowej Biura Rachunkowego Iwony Kullak

Masz zaległości księgowe

Spodziewasz się kontroli podatkowej

Chcesz zmienić Biuro Rachunkowe

Gubisz się w gąszczu przepisów

Jesteś przerażony ciągłymi zmianami w przepisach podatkowych

Jesteś w dobrym miejscu, serdecznie zapraszam do współpracy

Zaległości księgowe mogą pojawić się w każdej chwili, gdy nie zareagujesz, będą nawarstwiały się, prowadząc w efekcie do powstawania zaległości podatkowych.

Sytuacja taka może narazić Ciebie i Twoją Firmę na poważne konsekwencje finansowe, do likwidacji dzialalności włącznie.

Nieprawidłowe naliczenie podstawy opodatkowania, to pierwszy krok do wszczęcia wobec Twojej Firmy kontroli podatkowej.

Niewłaściwe wypełnianie np. deklaracji podatkowych, zeznań rocznych, deklaracji VAT lub innych sprawozdań, utrudnia analizę sytuacji finansowej w Firmie, zamazuje prawdziwy obraz finansów, a to już tylko krok do utraty płynności finansowej, a w konsekwencji do powstania zaległości podatkowych i odpowiedzialności karno - skarbowej.

Jeśli znajdujesz się w opisanej powyżej sytuacji i nie chcesz być dłużnikiem wobec Urzędu Skarbowego, ZUS czy innego Urzędu, zapraszamy do naszego biura, pomożemy Ci:

- bezpiecznie przejść przez labirynt przepisów, deklaracji, ewidencji i sprawozdań,

- usuniemy zaległości księgowe,

- sporządzimy zaległe deklaracje,

- złożymy niezbędne korekty,

- udzielimy pomocy w uregulowaniu stosunków z administracją skarbową.

W przypadku wszczętego już postępowania podatkowego wobec Twojej Firmy, pomożemy Ci:

- napisać wyjaśnienia,

- skompletować niezbędne i wymagane procedurą administracyjną dokumenty,

- przypilnujemy terminów,

- doradzimy.

Gwarantujemy zachowanie całkowitej poufności.

Zadzwoń pod numer tel. 516 716 920 lub wypełnij  formularz kontaktowy, który znajduje się po prawej stronie

Zapraszam do współpracy

Iwona Kullak